sahabat

sahabat

Jumaat, 27 Julai 2012

kenapa aku sayang dia....??



Ya Allah,
Seandainya rindu ini suci maka terbitkanlah,
Seandainya ukhuwah ini kudus maka panjangkanlah,
Seandainya luka ini berhikmah maka biarlah,
Seandainya ingatan ini berfaedah maka teruskanlah.
Kudambakan keredhaanMu..
         Aku tinggalkan cinta kerna-MU Ya ALLAH, 
        Aku yakin kau pelihara dia lebih dari aku. 
       Aku akan datang sebagai yang sah buat dirinya. 
       Sampaikan salam sayang dan rindu aku pada dia setiap hari Ya ALLAH

       Oleh itu janganlah kita terlalu mengejar KESEMPURNAAN kerana ia bukanlah faktor utama KEBAHAGIAAN yang sempurna sedangkan jika kita boleh memaafkan KHILAFAN orang yang kita sayangi dan akur dengan kelemahannya sebagai manusia biasa serta BERSYUKUR dengan apa yang kita sudah MILIKI…


Mencari yang sempurna…SEMPURNAKAH dirimu??.. Tepuk dada tanyalah IMAN
Bersyukurlah bila telah menemui insan yang ikhlas menyayangi dan menyintai diri ini dengan ikhlas setulus hati apa yang pasti kita mengharapkan sebuah cinta yang berlandaskan keimanan… Cinta yang membuat merasa semakin dekat pada-NYA syukur di atas segalanya…
Hargailah kekurangannya untuk MENGGAPAI bahagia dan cintailah dia dengan segala kekurangannya untuk menggapai RedhaNya.. Ingatlah…Kesempurnaan Hanya Milik Allah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan